هیراد همه زندگی من و بابایی

هیرادم سلام

1392/4/2 16:19
نویسنده : مامان مهزاد
718 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیز دلم ، سلام پسر گلم

خیلی وقت بود تو فکرم بود برات وبلاگ درست کنم منتها می خواستم این وبلاگ برای خود خودت باشه

واسه همین صبر کردم تا جنسیتت مشخص شه ماچ

عزیز دلم به زندگی ما خوش اومدی

منو بابایی روز 25 خرداد 92 رفتیم سونوگرافی و آقای دکتر معماری بهمون گفت که پسری گاوچران

منو بابا حامد خیلی خیلی دوست داریم و از همون اول اسمت رو انتخاب کرده بودیم

قلب هیراد دوست داشتنی ما  قلب

و هیراد به معنی مرد شاد و خندان هست، امیدوارم همیشه شاد باشی تو زندگیت عزیزم

راستی منو و بابا بدون اینکه به هم اطلاع بدیم دیروز دو تا لباس برات خریدیم ساکت

اونی که بابا خریده یه سرهمی گاویه زبان

و منم اینترنتی یه سرهمی زنبوری برات خریدم که هنوز دستم نرسیده هورا

دوست دارم زودتر حرکتت رو تو دلم حس کنم ، مامانی زود باش دیگه از خود راضی

دوست دارم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (3)

نسیم-مامان آرتین
1 تیر 92 11:02
هیراد قوقولی خاله به این دنیا خوش اومدی


جینگیل خاله ماهم هر لحظه همراه مامانت بودیم ومشتاق اینکه بدونیم شما چی هستی که مامان جونت گفت که خدا یه هیراد کوشولو بهشون هدیه داده عزیز دلم این چند ماه رو هم بازم در کنار مامانی هستیم تا این روزهای شیرین رو براش شیرین تر کنیم


جینگیل خاله خوش اومدی هم به این دنیا وهم به دنیای مجازی












-------------------------

مرسی بابت اینهمه محبت

و مرسی بابت اینکه مامانمو تنها نزاشتین




خاله پگی
1 تیر 92 14:47
فرشته کوچولو ، هیراد جونی آرزو می کنم روشنایی روزهای پر طلعلو زندگیت مثل روشنایی اول تیر ماه بلند باشه.


اولین تیر ماهت مبارک









------------------------------------

مرسی خاله جون با این آرزوهای خوب خوبتون


نسیم-مامان آرتین
9 تیر 92 10:25
خاله جون ما منتظر رای شما هستیم کد265 رو به 20008080200اس ام اس کنید تا ما برنده بشیم